کسب در آمد و ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰


در این سایت با 50.00GH/s گیگاهرتر پردازنده رایگان به کاربران خود از محبوبیت زیادی برخوردار است. سیستم به صورت اتوماتیک بیتکوین ماین و جمع آوری میکند و تا 60 روز به حساب بیتکوین پرداخت می کند. می توانید در آینده نسبت به ارتقاء پردازنده اقدام کنید و قدرت ماین و جمع آوری بیتکوین را چند برابر کنید و با معرفی و دعوت دیگران به سایت می توانید قدرت ماین و جمع آوری بیتکوین قدرت هش را چند برابر کنید، و در ادامه با آموزش این مطلب با ما همراه باشید.

وضعیت: در حال بررسی


لینک ورود به سایت


نحوه آموزش کار:

1- با ورود به سایت فوق و با کلیک بر روی SIGN UP و  در صفحه جدید جهت ثبت نام، فیلد های مربوطه را تکمیل کنید.


2- بعد از تکمیل فیلدها بر روی Register کلیک کنید تا ثبت نام با موفقیت ثبت شود و جهت ورود به محیط کاربری خود از قسمت Login اقدام کنید.



3- در منوی Dashboard نمای کلی از محیط کار را مشاهده می کنید و سیستم به صورت اتوماتیک بیتکوین ماین میکند و تا 60 روز به حساب بیتکوین پرداخت می کند.

در قسمت Withdraw Funds حتما آدرس حساب بیتکوین خود را وارد نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک تا 60 روز بیتکوین را پرداخت کند.



امیدوارم از این توضیحات لذت برده یاشید.

سوالات و نظرات خود را با در میان بگذارید.
  • ۹۷/۰۸/۲۵
  • محمد خشنود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی