کسب در آمد و ارز دیجیتال

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


در این سایت با 50.00GH/s گیگاهرتر پردازنده رایگان به کاربران خود از محبوبیت زیادی برخوردار است. سیستم به صورت اتوماتیک بیتکوین ماین و جمع آوری میکند و تا 60 روز به حساب بیتکوین پرداخت می کند. می توانید در آینده نسبت به ارتقاء پردازنده اقدام کنید و قدرت ماین و جمع آوری بیتکوین را چند برابر کنید و با معرفی و دعوت دیگران به سایت می توانید قدرت ماین و جمع آوری بیتکوین قدرت هش را چند برابر کنید، و در ادامه با آموزش این مطلب با ما همراه باشید.

وضعیت: در حال بررسی


لینک ورود به سایت


نحوه آموزش کار:

1- با ورود به سایت فوق و با کلیک بر روی SIGN UP و  در صفحه جدید جهت ثبت نام، فیلد های مربوطه را تکمیل کنید.


2- بعد از تکمیل فیلدها بر روی Register کلیک کنید تا ثبت نام با موفقیت ثبت شود و جهت ورود به محیط کاربری خود از قسمت Login اقدام کنید.



3- در منوی Dashboard نمای کلی از محیط کار را مشاهده می کنید و سیستم به صورت اتوماتیک بیتکوین ماین میکند و تا 60 روز به حساب بیتکوین پرداخت می کند.

در قسمت Withdraw Funds حتما آدرس حساب بیتکوین خود را وارد نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک تا 60 روز بیتکوین را پرداخت کند.



امیدوارم از این توضیحات لذت برده یاشید.

سوالات و نظرات خود را با در میان بگذارید.
  • محمد خشنود
  • ۰
  • ۰

هم وبگردی کنید و هم بیت کوین استخراج کنید

در حال حاضر این روش معتبرترین استخراج بیت کوین البته به صورت نرم افزاری می باشد

در این روش، مرورگر کروم (Chrome) با سخت افزار سیستم شما بیتکوین استخراج میکند، شاید استفاده از سخت افزار های ساده برای ماین یا همان استخراج کار عاقلانه ای نباشد و سود چندانی نداشته باشد اما قابلیت دیگر این روش زیرمجموعه گیری با لول های مختلف است. در واقع شما با دریافت کمیسیونهای زیر مجموعه های خودتان میتوانید چند برابر استخراج کنید. از مزایای این روش میتوان به این نکته بسنده کرد که تنها زمانیکه مرورگر شما باز باشد و شما اجازه ماین (mine) به آنرا بدهید عمل استخراج انجام خواهد شد در غیر اینصورت ماینینگ انجام نخواهد گرفت، در ادامه با آموزش این مطلب با ما همراه باشید.

وضعیت: معتبر در حال پرداخت


یک افزونه برای گوگل کروم است که شما صرفا با نصب آن بر روی گوگل کروم و معرفی آن به دوستان، آشنایان و همکارانتان می توانید بصورت چند سطحی کمیسیون بدست آورده و به درآمد حتی بیشتر از یک بیت کوین در ماه دست پیدا کنید.

اولین اقدام اینه که از طریق مرورگر گوگل کروم به سایت CryptoTab برید و مطابق شکل زیر افزونه را نصب کنید.


لینک ورود به سایت و دانلود افزونه CryptoTab

در مرحله بعد روی گزینه Download CryptoTab Browser کلیک کنید.


پس از دانلود آن را نصب کنید

بعد از نصب وارد برنامه می شوید مانند تصویر زیر:



 و حالا نوبت به قسمت اصلی و جدی کار می رسد یعنی شروع فرایند استخراج ، معرفی و زیرمجموعه گیری...
اگر شما بصورت خود ار به صفحه زیر نرفتید از بالا مثل عکس این دکمه را بزنید 
و در آخر skip را بزنید.



آموزش افزونه cryptotab

همانطور که در تصویر زیر میبینید در صفحه افزونه مقدار بیت کوین استخراج شده شما را در وسط صفحه خیلی بزرگ نوشته است، در زیر آن هم یک لینک اختصاصی شما وجود دارد که میتوانید به کمک آن دوستان خود را دعوت کنید تا افزونه را نصب کنند که در تصویر نشان داده شده است . و دکمه های اشتراک گذاری هم وجود دارند که کار همان لینک را انجام میدهند.

در قسمت پایین صفحه سمت راست تعداد زیرمجموعه های شما را نشان میدهد.

و در سمت چپ هم میتوانید سرعت استخراج بیت کوین را تنظیم کنید.

استخراج بیت کوین تا زمانی ادامه دارد که مرورگر شما باز باشد. اگر مرورگر را ببندید استخراج هم متوقف میشود. برداشت بیت کوین های استخراج شده در سمت راست و بالای صفحه بر روی آیکون منو کلیک کنید و در منوی باز شده برای برداشت بیت کوین بر روی دکمه WITHDRAW BTC کلیک کنید.

دوستان توجه حتما دوستانتون را توسط لینک رفرال خودتون که در داخل صفحتون هست به اشتراک بزارید که این باعث میشه در بازده زمانی کوتاه به سود بسیار بالا برسید ، پس از زیر مجموعه گیری غافل نشوید!!

برای دعوت از دوستان خود به استفاده از این افزونه هم می توانید از لینکی در صفحه قرار داده شده استفاده کنید و در قسمت سمت چپ پایین صفحه هم می توانید سرعت mining را کم یا زیاد کنید.

از مزایای این سایت قسمت زیرمجموعه گیریش هست که به صورت چند سطحی هست و تا چند لول میتونید زیرمجموعه داشته باشید که میتونه درآمدتون رو چند برابر کنید.

تذکر : فقط حواستون باشه که گوگل کروم باید باز باقی بمونه و گزینه Mining هم روی یکی از سرعتها (به دلخواه خودتون) تنظیم شده باشه. جهت برداشت موجودی حساب و انتقال به کیف پول خودتون ،همانطور که در بالا توضیح داده شد روی دکمه menu  که در تصویر نشان داده شده کلیک کنید و بعد  روی گزینه withdraw BTC کلیک کنید. حداقل مقدار قابل برداشت 10000 ساتوشی است.



برای این که ساتوش های که جمع میکنید از بین نرود بهتر است با یک اکانت جی میل لاگین کنید

حالا یکی از راه های لاگین را انتخاب کنید، نظر من اینه که با گوگل پلاس لاگین کنید 
پس از انجام این مراحل شروع به جمع کردن بیت کوین کنید.😍🤑🤑


امیدوارم از این توضیحات لذت برده یاشید.

سوالات و نظرات خود را با در میان بگذارید.
  • محمد خشنود